◄ΣΞΣ♥мλη☻,Кн☺Ð₪Σ♥ΣΞΣ►
ای کاش تنها غمم ،شکستن نوک مدادم بود.

گوشی سال اروپا انتخاب شد
این گوشی مبتنی بر سیستم عامل آندروید بوده و به کاربران تمامی مزایای گوشی های بسیار بزرگتر را ارائه می دهد اگرچه اندازه صفحه نمایش آن تنها 55/2 اینچ (48/6 سانتیمتر) است.
به گزارش ایلنا،سونی اریکسون اعلام کرد گوشی XPERIA X10 mini توسط انجمن اروپایی صوت و تصویربرداری اروپا (EISA)به عنوان "گوشی تلفن همراه سال 2010-2011 اروپا" انتخاب شده است.

این گوشی که به دلیل تلفیق بی نظیر عملکرد ممتاز و ابعاد کوچک در کنار طیف فراگیری از امکانات، برای این جایزه انتخاب شده است، نماد بارزی از تعهد سونی اریکسون به ارائه تلفن‌های همراه هوشمند بهینه‌سازی شده برای سرگرمی و ارتباطات از طریق تلفن‌های همراه هوشمند سری XPERIA است.

سردبیران 50 مجله تخصصی از سرتاسر اروپا، XPERIA X10 mini را با تاکید بر طراحی و استیل آن وهمچنین سهولت برقراری ارتباطات با آن، تنها به وسیله یک دست، به عنوان گزینه نخست خود برگزیدند. این انتخاب جدید به دنبال اعلام برنده شدن جایزه معتبر طراحی رد دات (Red Dot) سال 2010 توسط گوشی XPERIA X10 mini انجام گرفت.

در بیانیه رسمی هیات داوران جشنواره EISA آمده است: "XPERIA X10 mini سونی اریکسون یک گوشی بسیار کوچک و زیبا است. با این حال، عملکردی ممتاز با امکاناتی فراگیر مانند موقعیت یاب (GPS)، Wi-Fi، نسل سوم (3G) و دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز به فلاش را در اختیار قرار می دهد.
 
این گوشی مبتنی بر سیستم عامل آندروید بوده و به کاربران تمامی مزایای گوشی های بسیار بزرگتر را ارائه می دهد اگرچه اندازه صفحه نمایش آن تنها 55/2 اینچ (48/6 سانتیمتر) است. اتدازه کوچک، وزن کم و قابهای با رنگهای زنده و متنوع، آن را به انتخابی کامل برای آشنا کردن بانوان به تکنولوژی گوشی های تلفن همراه هوشمند، بدل ساخته است."

EISA انجمنی متشکل از 50 مجله تخصصی در حوزه تجهیزات صوتی، تصویر برداری، ویدیویی، سینمای خانگی و تجهیزات الکترونیکی همراه از 19 کشور اروپایی است. EISA فعالیت خود را از سال 1982 آغاز کرد و اکنون به معتبرترین انجمن مجلات تخصصی چند رسانه ای تبدیل شده است.

در ژوئن هر سال سردبیران تمامی نشریات تخصصی عضو EISA، گرد هم می‌آیند تا در مورد گزینش محصولاتی که در سال گذشته در مجلات مطبوع آنان مورد بررسی قرار گرفته و شایستگی نامزدی برای دریافت جایزه را دارند، تصمیم‌گیری کنند.

جوایز EISA به محصولاتی جدیدی که توانسه باشند تلفیق مناسبی از پیشرفته ترین تکنولوژی، مطلوب ترین امکانات، طراحی منحصر بفرد و برآورده ساختن بیشترین نیازمندیهای ارگونومیک و البته با قیمت مناسب، ایجاد نمایند،در شش رشته تجهیزات صوتی، ویدیویی، سینمای خانگی، تصویربرداری، تجهیزات سرگرمی داخل خودرو و تلفن همراه، تعلق می‌گیرد.


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه



ده نکته جالب و خواندنی درباره نوکیا!
یکی از شرکت های بزرگ در زمینه تولید گوشی های همراه، شرکت نوکیا است. مشتریان گوشی های نوکیا در جهان و ایران بسیار زیاد هستند و غالبا تمایل به تهیه این مارک گوشی در ایران بیشتر از سایر گوشی ها بوده است.
 
 گوشی های نوکیا تفاوت ها و نکات جالبی را در دل خود دارند که دانستن آن ها علی الخصوص برای دوستداران این نوع از گوشی ها می تواند بسیار جذاب باشد.
با هم ده نکته از این نکات جالب را می‌خوانیم:

1.صدای زنگ مخصوص نوکیا به نام " Nokia tune" ، آهنگی است که در حقیقت " گرین والس"  نام دارد و توسط آهنگساز معروف اسپانیانی به نام فرانسیسکو تارگ در قرن 19 میلادی نواخته شده است. در ابتدا این آهنگ با همان نام گرین والس بر روی گوشه های نوکیا بود. اما از سال 1998 بعد از آن که این صدا به صدای آهنگ نوکیا معروف شد به نام فعلی تغییر پیدا کرد.
 
2.اولین ارتباطی که از طریق GSM ، سیستم ارتباطات جهانی برقرار شد، در سال 1991 در هلسینکی با حمایت شبکه نوکیا بود که برای نخست وزیر فینلند، هری هلکری، توسط گوشی نوکیا صورت گرفت.
 
3.درحال حاضر نوکیا بزرگترین تولید کننده دوربین های دیجیتال به شمار می‌رود، زیرا با توجه به دوربین های ویژه موبایل توانسته است گوی سبقت را از تولید کنندگان قدیمی دوربین ها برباید.
 
 4.صدای مخصوصی که برای صدای پیام های کوتاه در گوشی های نوکیا است عینا صدای دستگاه تلگراف به هنگام زدن کلمه sms  است. همچنین صدای تلگراف به هنگام درج عبارت "connecting people"، با روند تصاعدی صدای زنگ ها مشابهت دارد.connecting people، به معنای به هم رساندن انسان ها است و شعار شرکت نوکیا می‌باشد. صدای استاندارد (Standard) نیز در این گوشی ها با صدای M(message) در تلگراف ها یکی است.
 
5.فونت یا همان نوع حرف که در نوکیا به صورت شرکتی در آمده است و در کلیه بخش های راهنمایی، نوشتاری این گوشی ها کاربرد دارد  AgfaMonotype Nokia Sans font نام دارد که توسط اریک اسپیکرمن طراحی شده است.
 
6. در آسیا، رقم 4 هرگز برای نام هیچ یک از مدل های گوشی نوکیا عنوان نشده است زیرا در بیشتر مناطق جنوبی و شرق آسیا عدد 4 ، عدد بدشانسی است.

7. نوکیا در سال 2006 ، در لیست مجله فورچن به عنوان قابل تحسین ترین شرکت ها در رده بیستم ایستاد. در حالی که مقام اول در زمینه شبکه های ارتباطی را کسب کرده بود و چهارمین رده را در شرکت های غیر آمریکایی.
 
8.بر خلاف سایر گوشی های مدرن امروز در بازار، گوشی های نوکیا از زمانی که ارتباط برقرار می‌شود ، زمان مکالمه را ثبت نمی کند بلکه از همان زمانی که شروع به تماس گرفتن می کنید ، زمان مکالمه محسوب می‌شود (البته به غیر از گوشی های سری 60 مانند 6600).
 
 9. گاهی نوکیا را با نام  آیکون (aikon) صدا می‌ کنند . البته کلمه آیکون برای کسانی که از نوکیا استفاده نمی‌کنند و محققین در زمینه نرم افزارهای کامپیوتری معنی دیگری دارد.
 
10. نام شهری که نوکیا در آن متولد شده از رودی که از این شهر می گذرد گرفته شده است. این شهر که خود نیز نوکیا نام دارد، نام رودی که از آن عبور می‌کند "نوکیان ویرتا" است. این نام نیز خود از کلمه قدیمی در زبان فنلادی گرفته شده است که به معنای سمور سیاه است که البته در محتوای کلمه بیشتر معنی غم واندوه می‌دهد.


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه



گوشی قدیمی خود را به صفحه لمسی تبدیل کنید!!
با موبایل‌های قدیمی نمی‌توان کاری بیشتر از برقراری تماس یا ارسال پیامک را انجام داد. اما محققان دانشگاه کمبریج نرم‌افزاری طراحی کرده‌اند که می‌تواند نمایشگر‌های لمسی را روی این گوشی‌ها شبیه‌سازی کند.

ابوالفضل کریمی: آیا شما هم از گوشی قدیمی خود که نمایشگر لمسی هم ندارد، خسته شده‌اید؟ آیا از این که گوشی تلفن همراه شما آخرین تکنولوژی‌ها را ندارد در مقابل همکارانتان خجالت می‌کشید؟

خوشبختانه مهندسان دانشگاه کمبریج این مشکل را حل کرده‌اند و شما حتی لازم نیست گوشی خود را عوض کنید تا به آخرین فناوری‌ها در گوشی قدیمی خود دست پیدا کنید.

به گزارش بی‌بی‌سی، متخصصان موسسه پردازش صدای Input Dynamic نرم‌افزاری طراحی کرده‌اند که می‌تواند محل تماس انگشت دست شما را با نمایشگر تشخیص دهد، آن‌هم با تشخیص صدای بسیار ضعیفی که به هنگام تماس انگشت شما تولید می‌شود.

سیمون گادشیل، کارشناس پردازش سیگنال این شرکت و عضو هیات‌علمی دانشکده مهندسی دانشگاه کمبریج در این باره گفت: «ما در تلاشیم تا قابلیت نمایشگر لمسی را در تلفن‌های همراه با گزینه‌های بسیار ارزان‌تری جایگزین کنیم».

این نرم‌افزار فقط سیگنال‌های صدای تولید شده در هنگام لمس صفحه نمایش را از طریق میکروفون‌های عادی نصب‌شده روی گوشی اندازه‌گیری می‌کند و عملکردی بسیار شبیه به نمایشگرهای لمسی دارد.

این گروه امیدوارند با این فناوریی جدید قیمت گوشی‌های دارای صفحه لمسی بسیار پایین‌تر بیاید و علاوه بر آن، افرادی که دارای گوشی‌های معمولی هستند نیز بتوانند از امکان صفحه‌های لمسی بهره‌مند شوند.

جیوانی بیسوتی رئیس اینپوت‌داینامیکز در این باره گفت: «گوشی‌های آی‌فون ثابت کردند که علاقه برای واسط‌های کاربری بصری بسیار بالاست، اما نباید این امکانات فقط در اختیار افرادی قرار بگیرد که توانایی پرداخت هزینه‌های سنگین برای گوشی‌های گران‌قیمت را دارند.
 
امروزه بسیاری از افراد در هنگام استفاده از اینترنت و برخی برنامه‌های موبایل با محدودیت رو به رو هستند، چرا که تلفن همراه آن‌ها به صفحه لمسی مجهز نیست. اما ما ثابت کردیم که می‌شود این امکان را به شیوه ارزان‌تری در اختیار آن‌ها قرار داد. ما نه تنها صحفه نمایش بلکه کل بدنه تلفن همراه را هم می‌توانیم به صورت لمسی در بیاوریم».

این محققان امیدوارند سازندگان تلفن همراه را متقاعد کنند از این نرم‌افزار در گوشی‌های خود استفاده کنند و به این ترتیب گوشی‌های همراه را با هزینه‌ای بسیار ارزان‌تر به قابلیت‌های صفحه لمسی مجهز کنند. از آن‌جاکه این فناوری نیاز به هیچ قطعه سخت‌افزاری ندارد، شما فقط کافی است آن را از اینترنت خریداری و دانلود کرده و روی تلفن همراه خود نصب کنید. این وسیله به قدری دقیق است که در هنگام کار با آن هیچ تفاوتی با صفحه‌های لمسی احساس نخواهید کرد.


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه



آموزش ارسال شارژ در همراه اول
این آموزش بین سیم کات های همراه اول شارژ انتقال دهید.

ابتدا یک پیام کوتاه بدون متن به۸۹۱۰بفرسید که برای شما رمز بفرسد؛ وسپس طبق دستورالعمل زیر عمل می کنیم

#شماره موبایل مورد نظر*مبلغ شارژ*رمز*۱۳۲*

درهرروز می توانید حداقل۱۰۰۰تومان وحداکتر۱۰۰۰۰می توانید شارژ بفرسید هنگامی که شارژ می فرسید حداقل باید برای خودشما۵۰۰تومان شارژ باقی بماند برای کسب اطلاعات بیشتر به WWW.MCI.IR مراجعه کنید درضمن در سیم کارت های جدید جواب نمیده

۱- از خط خودتون شماره ۴۴۴۸ رو شماره گیری کنید.

۲- شماره فرده دریافت کننده را وارد کنید و در انتها کلید مربع را فشار دهید.

۳- حالا میگه شماره رمز ۸ رقمی خود را وارد کرده و در انتها کلید مربع را فشار دهید.
منظور از رمز ۸ رقمی PUK 2 است.

۴- مبلغ مورد نظر را جهت انتقال وارد کرده و در پایان کلید مربع را فشار دهید.

تمام شد انتقال پیدا کرد

شما میتوانید با شماره گیری ۴۴۴۳ رمز puk2 را تغیر دهید.

با شماره گیر ۴۴۴ میتوانید به کل منو دسترسی پیدا کنید
تماس کاملا رایگان است.


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه



 ارسال SMS رایگان توسط ایرانسل در مواقع اضطراری!
پس از نوآوری های متعدد شرکت ایرانسل در زمینه شبکه تلفن همراه ، این بار سرویس جدیدی توسط این شرکت برای دارندگان کلیه سیم کارتهای دائمی و اعتباری ایرانسل فراهم شده است. "لطفأ با من تماس بگیرید!" عنوان این سرویس بسیار جالب است که به تازگی به جمع سرویس های ایرانسل پیوسته است. شما توسط این سرویس میتوانید به طور کاملأ رایگان ، پیام کوتاهی با مضمون "لطفأ با من تماس بگیرید!" را برای شماره مورد نظر خود ارسال کنید!
 
این موضوع به ویژه در زمان هایی که شارژ کارت اعتباری شما و یا حتی زمان های قطعی شماره بسیار به کمک شما خواهد آمد ؛ چرا که کافی است این SMS را به طور رایگان ارسال کنید ، دوست شما متوجه خواهد شد که شما در موقعیت اضطراری قرار دارید و با شما تماس خواهد گرفت! در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه این کار بپردازیم.

برای اینکار ابتدا به این نکته توجه داشته باشید از آنجاییکه ایرانسل تنها شبکه ای است که این سرویس را در ایران ارائه می کند، در حال حاضر امکان استفاده از آن برای تماس با سایر اپراتورها موجود نیست در نتیجه شما تنها میتوانید از این روش برای ارسال پیام به دوستانی که ایرانسل دارند استفاده کنید.

اما نحوه کار:
کافی است کد زیر را داخل گوشی وارد نمایید و سپس کلید سبز (Call) را بزنید:


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه



پانزده نکته اساسی برای گرفتن یک عکس خوب با موبایل!!
درست است که باید به سوژه نزدیک باشید، اما نه آنقدر که همه چیز از حالت طبیعی خارج شود. مخصوصا اگر از صورت یک نفر می خواهید عکس بگیرید، تنظیم فاصله بسیار مهم است...

این روزها هر جا که می‌روی، چند نفری را می‌بینی که با تلفن همراه خود مشغول عکاسی هستند. اگر به اماکن باستانی و دیدنی بروید که قضیه پررنگ تر هم می‌شود. تقریبا بیشتر کسانی که می‌خواهند تازه گوشی موبایل بخرند، داشتن دوربین برایشان موضوع مهمی است و البته اگر این وسیله را قبلا داشته باشند، این دفعه به کیفیت دوربین هم فکر می کنند.
 
با این همه یک نکته همواره مغفول می‌ماند، چطور باید با دوربین تلفن همراه عکسی با کیفیت بگیریم؟ اشتباه نکنید، منظور روش کار با گوشی نیست; بلکه چگونگی گرفتن یک عکس خوب، مدنظر است. اگر تلفن همراه شما دوربین عکاسی دارد و یا قصد خرید گوشی با این امکان را دارید، حتما به نکات زیر برای عکاسی بهتر، توجه کنید:

1) گوشی هایی که دوربین عکاسی دارند، معمولا گران تر از انواع دیگر هستند، البته این درجه گرانی، با توجه به قدرت دوربین تغییر می کند ولی در هر صورت شما پول دوربین گوشی را پرداخت کرده اید، پس حتما از آن استفاده کنید! تعجب نکنید، هستند کسانی که گوشی دوربین دار دارند ولی از آن استفاده نمی‌کنند.

2) حالا که قرار است از دوربین گوشی تان استفاده کنید، پس بعنوان اولین کار، لنز دوربین را تمیز کنید. دوربین های عکاسی معمولا درپوش مخصوص لنز دارند، اما دوربین های روی گوشی معمولا چنین نیستند و اثر انگشت یا خاک بسیار روی آنها دیده می‌شود. لنز دوربین را با یک دستمال نخی یا دستمال عینک تمیز کنید.

3) به فاصله خود و سوژه عکاسی توجه کنید. یکی از مشکلات اساسی در عکس هایی که توسط دوربین های موبایل گرفته می شوند، فاصله زیاد با سوژه است.

4) درست است که باید به سوژه نزدیک باشید، اما نه آنقدر که همه چیز از حالت طبیعی خارج شود. مخصوصا اگر از صورت یک نفر می خواهید عکس بگیرید، تنظیم فاصله بسیار مهم است.

5) بصورت فیزیکی به سوژه نزدیک شوید، نه با زوم دستگاه. زوم دیجیتال، عکس بهتری به شما نمی‌دهد. بهتر است عکس خود را بگیرید و بعد با استفاده از نرم افزارهایی مانند فتوشاپ، هر قسمت را که تمایل داشتید جدا کنید.

6) پس از تنظیم فاصله نوبت تنظیم نور است، حتما می‌دانید که هرچه نور تابیده شده به سوژه بیشتر باشد، عکس واضح تری خواهید داشت. این موضوع در همه دوربین ها یکسان بوده و برای همین است که عکاسان از فلش استفاده می کنند. این روزها موبایل هایی به بازار آمده که یا فلش دارند و یا امکان نصب این وسیله روی آنها طراحی شده است; اما اگر گوشی شما این امکان را ندارد، حتما نور محیط را زیاد کنید. مثلا در روز به فضای باز بروید و یا در شب همه چراغ ها را روشن کنید. البته توجه داشته باشید که افراط در هیچ کاری خوب نیست; ا زجمله نورپردازی.

7) می‌دانید که نور سفید، مخلوط چند رنگ است. گاهی اوقات این نور در برخورد با عدسی دوربین تجزیه شده و عکس شما را بدرنگ می کند. برای رهایی از این مشکل، از امکانی به نام Balance White استفاده کنید. معادل فارسی این اصطلاح، «تراز سفیدی» است. این قابلیت به شما اجازه می دهد تن مایه های رنگی اضافی را از نور محیط گرفته و عکس هایی با رنگ طبیعی بگیرید.

8) ثابت بودن دوربین مسئله بسیار مهمی است. بسیاری از عکاسان، پایه های با قابلیت حمل آسان دارند که در هر نقطه ای آن را بر زمین می گذارند. عکاسی با دوربین تلفن همراه این امکان را از شما می گیرد پس بهتر است با روش های دیگری، این ثبات را به دست آورید، مثلا می توانید دستی که دوربین در آن است را با دست دیگر نگه دارید یا به جایی تکیه دهید.

9) تا زمانی که عکس ثبت نشده، تکان نخورید. برخی از دوربین ها وقفه شاتر طولانی دارند. پس هنگامی که دکمه را فشار دادید، ثابت بمانید تا عکس گرفته شده را روی صفحه ببینید.

10) خاصیت دوربین دیجیتالی اینست که می توان به هر تعداد عکس انداخت یا چون فیلم وجود ندارد و شما هزینه ای نمی‌دهید. از سوی دیگر عکاسی یک هنر بسیار تجربی است و دیگر اینکه عکاسی با هر دوربین، لم خاص خود را دارد. پس آنقدر عکس بگیرید تا با دوربین موبایل تان آشنا شوید.

11) برخی دوربین های موبایل به شما این امکان را می دهند که وضوح عکس تان را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که همیشه وضوح بالا بهتر است.

12) در هر حال اگر از عکس خود راضی نیستید، در دور انداختن آن لحظه ای درنگ کنید. افزایش کیفیت یک عکس با استفاده از نرم افزارهای موجود در گوشی و یا نرم افزارهای کامپیوتری کار چندان ساده ای نیست. در صورتی که به سادگی می توان یک عکس جدید بگیرید.

13) هر روز بر میزان حافظه گوشی تلفن همراه افزوده می‌شود. به اضافه اینکه شما می توانید از حافظه های جانبی هم استفاده کنید. با این همه بهتر است که عکس های خود را در اولین فرصت به کامپیوتر منتقل کنید. این کار، خطر از بین رفتن عکس ها را کاهش می دهد به اضافه اینکه افراد ناباب را هم در دزدیدن عکس های شما ناکام می‌گذارد.

14) اگر کیفیت تصویر دوربین شما بالا است می توانید عکس هایتان را چاپ کنید. برای این کار استفاده از فوتو پرینتر، بهترین روش است.

15) خلاصه اینکه در صورتیکه کیفیت تصویر دوربین شما بالا نیست، از خیر چاپ عکس بگذرید که دور ریختن پول است.


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه



 
با این ترفند جالب شما میتوانید پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی می مانید. این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی فرستنده و دریافت کننده آن را دارا باشد. پیشنهاد می کنم این ترفند را حداقل یکبار تست کنید تا نتیجه را ببینید.

ابتدا به این نکات دقت کنید: این ترفند تنها روی گوشی هایی قابل اجراست که قابلیتی به نام Email gateway را دارا باشند. گوشی هایی که این قابلیت رو دارند اکثرأ سونی اریکسون هستند همانند W800 , W810 , W550 ,K750 , K700 , S700 و ... .

برای استفاده از این ترفند باید هر دو گوشی فرستنده و دریافت کننده قابلیت Email gateway را دارا باشند. پس پیش از هرکاری این موضوع را یقین پیدا کنید. ایران ناز، اکنون همانند دستورالعمل زیر مراحل را طی کنید ، تنها ممکن است بسته به تنوع گوشی شما مقداری تغییرات وجود داشته باشد:

ابتدا از منوی اصلی وارد قسمت Messaging شوید. سپس به قسمت Settings رفته و به بخش Text Messaging وارد شوید. در قسمت بعد به Email gateway رفته و شماره فردی که میخواهید SMS را برایش ارسال کنید را وارد کرده و Add کنیم.

حالا به عقب بازگردید ، پس از وارد شده مجدد به بخش Messaging ، قسمت Write New را انتخاب کنید. Text Message را انتخاب کنید ، متن مورد نظر را تایپ نمایید و Continue را انتخاب کنید. اکنون گزینه اول یعنی Enter Email Address را انتخاب کرده و ایمیل info@tarfandestan.com را وارد نمایید. در پایان پیام را ارسال کنید.اکنون فرد مورد نظر به هنگام دریافت پیام به جای شماره شما آدرس ایمیلی که وارد کردید را مشاهده خواهد کرد.


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه



ترفند رایگان کردن اینترنت در ایرانسل
اول یک کانکشن بسازید. اسم آن مهم نیست اما باید access point name را mtnirancell و hompage را
http://vitrin.irancell.ir بگزارید و در option گزینه advanced setting را انتخاب و در قسمت پروکسی ۲۰۸٫۸۵٫۲۴۲٫۲۲۱ و پورت ۸۰ را قرار دهید.

حالا از داخل مرورگر خود سایت http://vitrin.irancell.ir را باز نمایید و در داخل سایت باز شده گذینه cgiproxy را انتخاب و آدرس مورد نظر را وارد نمایید.

با این روش شما میتوانید در داخل مرور گر خود به صورت مجانی دانلود و وبگردی نمایید.
برای چت کردن نیز میتوانید به سایت Web and Mobile Messenger for MSN, Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk, Facebook | eBuddy مراجعه کنید.


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه



 

قفل کردن درب ها از هر نقطه جهان با موبایل
ایران ناز، درب های خود را از هر نقطه از جهان قفل کنید ، هر گوشی هوشمندی توانایی استفاده از نرم افزار Lockitron را دارا است. با این نرم افزار شما میتوانید به سرعت دسترسی های خود را با خانواده و یا دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Lockitron به شما آرامش میدهد
Lockitron به شما نشان میدهد که آیا هنگام خروج ، درب را قفل کرده اید؟ و یا حتی هنگامی که فرزندتان قفل درب را با استفاده از کلید یا موبایل خود باز میکند،با پیغامی شما را مطلع میسازد.

با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارید
دعوت خانواده،دوستان و مهمان ها به Lockitron بسیار بسیار ساده میباشد. تنها ایمیل یا شماره تلفن آنها را وارد نمایید ، بقیه کارها با ما!!

قابل نصب بر روی قفل ها تنها در چند ثانیه
مستاجرها نیز میتوانند از این وسیله به راحتی استفاده کنند. زیرا این وسیله بر روی پیچ هایی که برای قفل قبلی درون دیوار جای گرفته اند نصب میشود و به راحتی میتوانید هنگام جابجایی و نقل مکان به محل جدید ، این وسیله را هم به همراه خود ببرید.

سازگار با کلیه گوشی های هوشمند که از طریق ویسایت با ما در ارتباط هستند و گوشی های قدیمی نیز میتوانند از طریق پیام کوتاه از این وسیله استفاده کنند.

مجهز به سیستم وای فای
شما میتوانید این دستگاه را با استفاده از سیستم وای فای که بر روی آن نصب شده است کنترل کنید و کلیه پیغام هایی که از آن فرستاده میشود را در هر نقطه ای از جهان که هستید دریافت نمایید.

بدون کلید
اگر شما آیفن ۴ اس یا آیفن ۵ استفاده میکنید، میتوانید با فعال کردن آپشن حس کننده این نرم افزار ، درب ها را هنگام رفت و آمد باز یا ببندید.

کاملا هوشمند
با استفاده مدیریت هوشمند انرژی ، باطری این وسیله توانایی کار کردن تا یک سال را داراست و در صورت پایان عمر باطری ، از طریق پیغامی شما را مطلع میسازد.

قابل شخصی سازی
شما به راحتی توانایی آن را دارید تا با استفاده از نرم افزار این دستگاه ، آن را برنامه ریزی کرده و نوع فعالیت آن را به سلیقه خود تغییر دهید.

 


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه



صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
درباره وبلاگ

سلام دوستان عزیز به وبلاگ ماخوش اومدین.مرسی از بازدیدتون.امیدواریم بتونیم مطالبی رو در وبلاگمون قرار بدیم که مورد پسند شما دوستان گل باشه.چندتا خواهش داریم یکی اینکه تو نظر سنجی شرکت کنید .دومی اینکه حتما برامون نظر بزارید.سومی حتما ولطفا عضو هم بشید.مرسی از شما بازیدید کننده ی گرامی.برای اطلاعات بیشتر میتونید به پروفایل مراجعه کنید.هر گونه سوالی هم داشتید میتونید به ادرس ایمیل هر دوتامون بفرستید.مرسی
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ◄ΣΞΣ♥мλη☻,Кн☺Ð₪Σ♥ΣΞΣ► و آدرس arashdnm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. فداتون بوس بوس





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 376
بازدید ماه : 5854
بازدید کل : 180039
تعداد مطالب : 987
تعداد نظرات : 151
تعداد آنلاین : 1